پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بسیج

حوزه/ بسیج همواره در مقاطع حساس و سرنوشت ساز انقلاب به ویژه در ایام دفاع مقدس، حماسه آفرینی کرده و از عزت و شرف ایران اسلامی در عرصه های مختلف دفاع کرده است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدیریت حوزه علمیه گلستان در بیانیه ای، از رشادت های بسیجیان در  دفاع از انقلاب و نظام و نقش آفرینی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... تجلیل کرد.

متن بیانیه این نهاد حوزوی در پی می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمان تشکیل بسیج توسط حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 یک ضرورت عینی برای جمهوری اسلامی بود. این فرمان زمانی صادر شد که انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش نیازمند دفاع و حراست بود. تشکیل بسیج جوابگوی نیاز انقلاب اسلامی برای پاسداری از ارزش های خود شد و بسیج به عنوان شجره طیبه خیلی زود بالید و دنیا را با بوی بهار وصل آکنده ساخت.

بسیج همواره در مقاطع حساس و سرنوشت ساز انقلاب به ویژه در ایام دفاع مقدس حماسه آفرینی کرده و از عزت و شرف ایران اسلامی در عرصه های مختلف دفاع کرده است.

هفته بسیج یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی و یادآور نام ایثارگران مخلصی است که الگوی جهاد و شهادت در روند تاریخ شدند و در حساس‌ترین و شکوهمند ترین فراز تاریخ، عالی ترین مظاهر عشق و ایمان، تقوی و جهاد را عینیت بخشیدند.

بی‌تردید نقش بسیج در عرصه‌های صنعتی و اقتصادی نیز امری بدیهی است که باید با به کار گرفتن این ظرفیت‌ها در راستای منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر مسائل اقتصادی و حماسه اقتصادی حرکت کرد.

امروز وظیفه ما این است که شعار امام خمینی (ره)، که محرومیت‌زدایی و کمک به نیروهای مستضعف بود را در کنار تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اقتصاد مقاومتی تحقق بخشیم.

ما حوزویان در این ایام که به نام بسیج و بسیجیان نام گرفته است، یاد و نام امام راحل عظیم الشأن و پیشوای بسیجیان و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همه شهیدان بسیجی را گرامی می‌داریم و به همه بسیجیان سلحشور تبریک گفته و با خون شهیدان و روح بلند ملکوتی امام پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون، پاسدار ارزش های انقلاب و اسلام باشیم.

مدیریت حوزه علمیه استان گلستان

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha