دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسیج

حوزه/ مسئول بسیج مدرسه فیضیه گفت: مراسم بزرگداشت هفته بسیج و تقدیر از طلاب، روحانیون و اساتید بسیجی چهارشنبه 5آذر در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شاه مرادی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که پایگاه بسیج مدرسه علمیه فیضیه به عنوان پایگاه نمونه کشوری انتخاب شده است اظهار کرد: امسال نیز مانند هر سال برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت هفته بسیج و طلاب و روحانیون بسیجی در این مدرسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تجمع طلاب بسیجی حوزه علمیه قم گفت: همچنین 5آذر  بعد از نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشت هفته بسیج و تقدیر از طلاب، روحانیون و اساتید بسیجی در نمازخانه مدرسه فیضیه برگزار می‌شود و در این مراسم نیز  از طلاب ممتاز بسیجی تجلیل خواهد شد.

مسئول بسیج مدرسه فیضیه  بیان کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی در حیاط مدرسه فیضیه و نمایشگاه استکبار شناسی و جنایات صهیونیست در غزه در این هفته از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در مدرسه فیضیه است.

وی ادامه داد: در این هفته به دیدار خانواده شهدای طلاب و روحانیون شاخص در دفاع مقدس و زمان انقلاب خواهیم رفت و در عصر روز پنج‌شنبه نیز مراسمی در گلزار شهدا برای بزرگداشت شهدای طلبه برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاه مرادی تصریح کرد: برنامه‌های مدرسه فیضیه در فضای عمومی برگزار می‌شود و این برنامه‌ها یادآور انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است و هدف ما از برگزاری این یادواره‌ها آشنا کردن مردم با سیره زندگی شهدا است.

وی با بیان اینکه در دوم آذر سال 67 امام (ره) فرمودند،در تشکل بسیج ضروری‌ترین تشکل بین طلاب و دانشجویان است عنوان کرد: ضرورت تشکیل بسیج نه تنها کمرنگ نشده، بلکه بیشتر نیز شده است و همان طور که مقام معظم رهبری فرمود، بسیجیان در تمامی عرصه‌ها باید فعال باشند.

مسئول بسیج مدرسه فیضیه قم، آشنایی بسیجیان با مسائل روز را بسیار مهم دانست و گفت: در این هفته نشست بصیرت سیاسی برای اعضای بسیج مدرسه برای افزایش بصیرت و آگاهی آن‌ها در مدرسه تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha