جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله قربانی

نماینده ولی فقیه در گیلان، بسیج را عامل وحدت امت و اقتدار نظام اسلامی خواند و گفت: ملت بسیجی ایران اسلامی به ویژه روحانیت باید در زمینه تبلیغ فراگیر اسلام ناب و اشاعه شعائر انقلاب اسلامی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از رشت، آیت ا... قربانی، در همایش روحانیون و طلاب بسیجی، بسیج را پیام آور وحدت و یکپارچگی امت اسلامی  خواند و گفت: بسیج عامل وحدت و یکپارچگی امت و اقتدار نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ظرفیت های بسیج، افزود: ملت بسیجی ایران اسلامی به ویژه طلاب و روحانیون باید تمام قد در مقابل عواملی که در تضعیف این نظام اسلامی  تاثیر گذارند از جمله مکتب های الحادی و فرق انحرافی، رفتارهای ضد اخلاقی  و ... بایستند. 

وی در ادامه با اشاره به "کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته"، تصریح کرد:  از مهمترین وظایف اصلی امت اسلامی حفظ درخت تناور و ثمر بخش اسلام  است و روحانیت در این راستا وظیفه سنگین تری برعهده دارد.

آیت الله قربانی با ذکر دو وظیفه مهم برای طلاب و روحانیون، گفت: روحانیت در وهله نخست باید غذای معنوی و محتوای فکری، دینی، فقهی، تاریخی، تفسیری و حقایق برگرفته از  قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) را در جامعه اسلامی گسترش دهد و پس از آن به رفع شبهات جامعه بپردازد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha