چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 340140
۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
امام باقر علیه السلام

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امام محمد باقر(ع) بهترین الگوی جهاد علمی بسیجیان به ویژه طلاب و روحانیون بسیجی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با تبریک ولات با سعادت امام محمد باقر(ع) و فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، گفت: باقرالعلوم(ع) یکی از بهترین الگوهای علمی برای بسیج و روحانیون است.

وی تصریح کرد: بسیج شجره طیبه ای است که با نگاهی به دوران اسلام مخصوصا در 8 سال دفاع مقدس می توان به اعجاز کار بسیجیان پی برد؛ زیرا آنها عهد و پیمانی خالص با خدای خود بسته و با صلابت در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب گام بر می دارند و آماده جانفشانی در این راه و هدف مقدس هستند .

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان این که اخلاص در بدنه بسیج موج می زند، گفت: بسیجی با تبعیت از ولایت فقیه و جانفشانی در راه اسلام و انقلاب، در هر عرصه ای که لازم باشد، حضوری فعال و اثرگذار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی یادآور شد: بسیج در زمان دفاع مقدس افتخار آفرین بود و امروز نیز در زمینه های فرهنگی، علمی و اجتماعی  بصورت جهادی وارد شده و رضایت ولی امر مسلمین از این مهم، نشان از عزم و اراده بسیجیان در توسعه و پیشرفت مادی و معنوی کشور دارد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی همه جانبه بسیج برای دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی، ابراز داشت: جوانان رشید و برومند بسیجی آماده پاسخگویی به هر تهدیدی از جانب استکبار جهانی و ایادی آنها می باشند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامد IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۶
    0 0
    یه نظر بنداز ببین از تیتر تو متن خبری هست یا نه!