جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مویدحسینی صدر

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به خواب برویم و باید بدانیم که در چه شرایطی هستیم؛ البته وضعیت کشور نسبت به دو سال پیش بهتر شده است؛ ولی باید همه کارها به بهترین ها واگذار شود و کارها به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش خبرگزاری« حوزه»، موید حسینی‌ صدر، بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب قم اظهارداشت: برای هرگونه تحلیل و برنامه ریزی اجتماعی، نخست نیازمند تحلیل واقعی و شناخت کاملی از جامعه هستیم.

سخنگوی فراکسیون نخبگان و دانشجویان مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین ارکان رشد جامعه در جهت حضور جدی دین در زندگی را شناخت صحیح و همه جانبه از قیام حضرت اباعبدالله(ع) عنوان کرد و گفت: قیام امام حسین(ع) دارای مشخصه های معرفتی است که تا امروز اثرات آن در اقصی نقاط دنیا به چشم می خورد، ولی این آثار باید در رفتار و کردار اجتماعی مردم نیز خودنمایی کند.

وی گفت: مردم باید برکات وجودی و آثار معنوی حضرت را در زندگی خود به روشنی بروز دهند؛ مسئله ای که اگر رعایت می شد، امروز مشکلی در جامعه وجود نداشت.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: امروزه باید پذیرفت که همه نخبگان جامعه فرصت حضور در بدنه دولت و کار برای کشور را ندارند، ولی نخبگان بسیاری در کشور ما ارکان اجرایی رابه عهده داشتند که باید قدردان زحمات آنها در سخت ترین روزهای این کشور باشیم.

وی گفت: همه ما باید خدمت گزار کشور و نظام اسلامی باشیم و قرار نیست که به بهانه حضور در رأس یک جایگاه قانونی، با دیگران برخورد کنیم و به یکدیگر اتهام واردنماییم.

حسینی، خاطرنشان کرد: اگر همه ما برای کشور کار کنیم و تمام افراد جامعه توان خود را برای رشد و توسعه کشور به کار بگیرند، می توانیم با اتکا به نیروی وحدت داخلی به توسعه برسیم؛ اگر ما تولید زیاد و درآمد ارزی قابل توجه داشتیم، امروز هیچ نیازی به مذاکره نبود.

وی خاطرنشان کرد: نباید به خواب برویم و باید بدانیم که در چه شرایطی هستیم؛ البته وضعیت کشور نسبت به دو سال پیش بهتر شده است؛ ولی باید همه کارها به بهترین ها واگذار شود و کارها به بهترین شکل انجام شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha