پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
12

نماینده جنبش اسلامی دانشجویی تاجیکستان با اشاره به این که فلسطین قبله اول مسلمانان است و باید از آن حمایت شود، تصریح کرد: جوانان باید با استفاده از رسانه های مجازی و صوتی و تصویری، به مردم فلسطین کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد رسول اف، عصر امروز در کمیسیون جوانان و دانشجویان بیست و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، در تهران با تاکید بر این فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است، گفت: بیش از 500آیه قرآن در مقابله با ظلم وجود دارد و؛ بنابراین باید از مظلمان فلسطین حمایت کرد.

وی ملت فلسطین را همانند خانواده ای دانست که گروهه با رفتارهای وحشیانه آنان را از خانه خود بیرون رانده اند، افزود: اوج مظلومیت ملت فلسطین این است که تمام همسایگانش هم دین و هم کیش آنان هستند، ولی از اسرائیل غاصب حمایت می کنند.

نماینده جنبش اسلامی دانشجویی تاجیکستان با تاکید بر این که سرزمین فلسطین توسط کفار غصب شده است، ادامه داد: صهیونیسم جهانی با هدف گرفتن فلسطین بنا دارد کل جهان اسلام را از بین ببرد و اگر با برخی از کشورهای اسلامی به ظاهر دوستی می کند، برای آنها هم نقشه دارد.

وی با اشاره به این که فلسطین قبله اول مسلمانان است و باید از آن حمایت شود، تصریح کرد: جوانان باید با استفاده از رسانه های مجازی و صوتی و تصویری، به مقاومت مردم فلسطین کمک کنند.

رسول اف تصریح کرد: صلح دوستی اسرائیل فقط برای تامین امنیت خودش است و نیرنگی بیش نیست که نباید فریب آن را خورد؛ باید کمک به مقاومت مردم فلسطین از مهمترین وظایف امت اسلامی باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha