چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
وحدت

ملت عراق نیازی به حضور آمریکا در منطقه ندارد و باید سریعتر این منطقه را ترک کند غرب و کشورهای عربی خلیج فارس با حمایت مالی و تسلیحاتی خود داعش را تقویت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، هادی عامری از مجاهدین عراق در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی وحدت با تاکید بر ضرورت وحدت اظهارداشت:  امروز خطر واقعی که دامن گیر امت اسلامی است، اندیشه های کور تکفیری است که می خواهد امت ما را از هم بپاشد؛ این ترورسیم از سوی استکبار مورد حمایت واقع شده است.

هادی عامری خاطرنشان کرد: آنها به بهانه جلوگیری از گسترش کمونیست، القاعده را بوجود آوردند و لی امروز خود در این باتلاق گیر افتاده  و از این تفکرات افراطی رنج می برند.

این مجاهد عراقی یادآورشد: آنها در غالب بهار عربی سعی کردند که سوریه را از بین ببرند و داعش را با سلاح مادی و معنوی حمایت کردند؛ غرب و آمریکا مسئول همه جنایت های داعش هستند.

وی افزود: آیا می شود باور کرد که آمریکا برای مبارزه با داعش آمده است؟ در صورتیکه حمایت های مالی غرب و کشورهای خلیج فارس این گروه ها را تقویت می کند.

هادی عامری خاطرنشان کرد: این تروریسم کور امروز که از سوی غرب حمایت می شود، به شکل داعش رخ می نماید و هیچ کس هم از آن در امان نیست؛ غرب فکر می کند که از سنی ها حمایت می کند و امروزکسی که قربانی آنها شدند، اهل سنت هستند؛ 2و نیم میلیون نفر آواره شدند و این پیامد داعش برای اهل سنت است.

وی افزود: به جای اینکه همه تلاش های ما برای حمایت از قدس و فلسطین، بسیج شود از کشورهای اسلامی مردم بسیج می شوند که تحت پوشش داعش مسلمانان را از بین ببرند و در این میان فقط صهیونیست ها هستند که سود می برند.

این مجاهد عراقی با اشاره به فتوای آیت الله العظمی سیستانی برای مقاومت در برابر داعش افزود: اگر این فتوا و جهاد جوانان ما نبود داعش امروز در کشورهای دیگر خلیج فارس بود؛ امروز ما در عراق نیازی به ائتلاف بین المللی نداریم بلکه خود مردم عراق می توانند پیروزی را به دست آورند و نیازی به حضور آمریکا در منطقه نیست

 وی افزود:ائتلاف بین المللی نتوانسته است که شهرهای ما را آزاد کند؛ آنها نتوانستند عین العرب را آزاد کنند ولی رزمندگان ما این کار را کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha