شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خلیل همدان لبنان

خلیل حمدان، نماینده نبیه بری، رییس پارلمان لبنان با تاکید بر هوشیاری در مقابل دشمنان گفت: ایجاد تفرقه مهم ترین استراتژی سران صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، خلیل حمدان، نماینده نبیه بری، رییس پارلمان لبنان است امروز در بیست و هشتمین کنفرانس وحدت گفت: از کشور مقاومت و  همزیستی مسالمت آمیز مسلمانان و مسیحیان به کشور تقریب و وحدت امت اسلامی یعنی، ایران آمده ایم  تا بیان کنیم که امروز وحدت از مهم ترین نیازهای امت اسلامی است.

نماینده نبیه بری، افزود: کسانی که تلاش می کنند که ثروت های منطقه را به یغما ببرند و خون مسلمانان را بریزند بر تفرقه دامن می زنند؛ آنها ابزارهای مختلف را برای تحقق اهداف کثیف شان اجرا کردند؛ آنها زیان های زیادی به امت اسلام رساندند که در تاریخ امت اسلام سابقه نداشت؛ آنها همه مسلمانان را به جان هم انداختند و می خواهند مسلمانان را به شکل انسان های بی اراده به جان هم بیاندازند.

حمدان بیان کرد: حقایق بسیار روشن است و امروز نمی توانیم حتی زیان ها و ضرر ها را بشماریم؛ ولی این را می دانیم که استعمار از این تفرقه و قتل ها و کشتارها استفاده می کند.

وی افزود: صهیونیست ها در همایش هایشان راه تفرقه را بهترین راه برای شکست دادن مسلمانان ذکر کرده اند و آن را در کشورهای اسلامی دنبال می کنند.

نماینده نبیه بری خاطرنشان کرد: آنها می خواهند که همه کشورهای اسلامی را نابود کنند؛ جنگ علیه سوریه به دلیل مقاومت این کشور در مقابل جریان صهیونیستی است در حالی که بقیه سازش کردند.

حمدان بیان کرد: رهبر و مردم این کشور تحت حملات آنهاست؛ عراق و ایران هدف دیگر آنهاست که ایران توانست پرچم اسلام و مقاومت را علیه صهیونیسم برافراشته کند و به عنوان یک کشور مقاوم حیات خود را ادامه می دهد.

وی افزود: تروریست ها به دنبال ایجاد جنگ علیه مسلمانان هستند و این تلاش ها،تلاش های امروزی نیست بلکه در گذشته هم بوده است و زمانی که صهیونیست ها کشتارعلیه مسلمانا ن را آغاز کردند این کار را با ترور انجام دادند و این کار را امروز نیز ادامه می دهند.

نماینده نبیه بری بیان داشت: امام موسی صدر بیان کردند که صهیونیست ها هستند که مروج ترور هستندو می خواهند تروریسم را به شکل یک مساله سازماندهی در آوردندو مسلمانان فلسطین را فراموش کنند.

حمدان اذعان داشت: این مشکل در کشورهای اسلامی ایجاد شده است و متاسفانه برخی از کشورها از تروریسم حمایت می کنند؛ کسانی که ادعا می کنند ضد اسراییل هستند ولی به شکل علنی از آنها دفاع می کنند؛ امام موسی صدر اعلام کردند که باید در عمل در مقابل صهیونیست ها بایستیم.

وی در پایان با بیان اینکه از دولت جدید لیبی  می خواهیم برای یافتن امام موسی صدر و دو یار دیرین ایشان به ما کمک کنند؛ بیان داشت: باید در این قضیه و در این همایش بر این مساله تاکید کنیم و از جمهوری اسلامی برای اهتمام شان جهت پیگیری مساله امام موسی صدر تشکر می‌نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha