چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ناصر ابوشریف

حوزه/ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر این که مشکل بزرگ امروز جهان اسلام، تفرقه ها و منیت های مذهبی است که بسیار خطرناک است، گفت: تجزیه کشورهای اسلامی در دستور کار غرب قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، ناصر ابوشریف، امروز 17 دی ماه، در بیست و هشتمین کنفرانس اسلامی در تهران، با اشاره به این که موضوع فلسطین مهمترین مسئله امت واحده اسلامی است،  گفت: هم فلسطین و هم امت واحده اسلامی موضوعات مهم جامعه اسلامی می باشند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: مسلمانان اگر به اسلام حقیقی عمل کنند، نیازی به مبحث تقریب ندارند، زیرا همه مومنان برادر هم معرفی شده اند و قرآن هم به این مهم اشاره کرده است.

وی با تاکید بر این که مشکل بزرگ امروز جهان اسلام، تفرقه ها و منیت های مذهبی است که بسیار خطرناک است، ابراز داشت: گاهی اختلافاتی ایجاد می شود که بزرگان آنها را حل و فصل می کنند، اما اگر اختلافات نهادینه شود، بسیار خطرناک است و نمی شود بین آن تقریبی ایجاد کرد.

ابوشریف با اشاره به این که هدف غرب فقط فلسطین نیست، بلکه کل امت اسلامی را هدف قرارداده است، افزود: ابزارهای جنگ غرب علیه مسلمانان بسیار زیاد است از جمله تولد رژیم صهیونیستی؛ تجزیه کشورهای اسلامی دیگر حربه مهم غرب است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: اگر کشورهای اسلامی قوی و متحد باشند، کسی نمی تواند اختلافی بین آنان ایجاد کرده و یا آنها را تجزیه کند.

وی در پایان یادآور شد: فتنه "تفرقه بیانداز و حکومت کن" امروز نیز در جامعه جهانی و در بین کشورهای اسلامی جریان دارد و این ما هستیم که باید این مشکل را حل کنیم و متحد بمانیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha