جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد کتمتو

حوزه/ پیروزی های مقاومت فلسطین در سال های اخیر بر رژیم صهیونیستی، به برکت کمک های جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، شیخ عبدالله محمد کتمتو، رئیس هیات شیعی انجمن دوستی ایران و فلسطین و امام جماعت مسجد الوسیم دمشق، صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان، با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، گفت: بزگترین نعمت بعد از ایمان، دوست داشتن دیگران بخاطر خداست. اگر انسان بخواهد در خود و دیگران تاثیر بگذارد باید عشق به خداوند را در دلش بیشتر کند.

امام جماعت مسجد الوسیم دمشق در ادامه افزود: اگر می خواهیم در راه خیر و صلاح گام برداریم، باید از پیامبر(ص) اسلام پیروی کنیم که عقل و منطق را در زندگی حکمفرما می‌کند.

وی تصریح کرد: عشق به پیامبر اسلام(ص) واهل بیت (ع) باعث شده فلسطینیان پس از 60 سال مبارزه علیه وحشی ترین مردم روی زمین یعنی صهیونیست ها، هنوز هم دست از مقاومت نکشیده و به مبارزات خود ادامه دهند.

رئیس هیات شیعی انجمن دوستی ایران و فلسطین خاطر نشان کرد: ذکر خداوند و صلوات بر محمد و آل محمد به انسان نیرو می‌دهد تا در برابر بزرگترین مستکبرین جهان مقاومت کند.

وی ادامه داد: دشمنان همواره با تفرقه افکنی، سعی در ایجاد تنش و ضربه زدن به اسلام دارند. لذا اگر محوریت را عشق به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) قرار دهیم هیچ گونه اختلافی با یکدیگر نداریم و می‌توانیم دشمن را سر جای خود بنشانیم.

شیخ عبدالله محمد کتمتو با اشاره به نقش ایران در مبارزات فلسطین علیه اسرائیل، افزود: پیروزی های مقاومت فلسطین در سال های 2012 و 2013 بر رژیم صهیونیستی، به برکت کمک های جمهوری اسلامی ایران رقم خورد. ایران از لحاظ نظامی، خدماتی، رفاهی و... هرچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و به فلسطین کمک کرد.

وی با اشاره به شکل گیری گروهک های تکفیری از جمله داعش، گفت: طبق مستنداتی که داریم این گروهک ها توسط آمریکا و حمایت های عربستان سعودی تشکیل شده اند و سعی در اسلام هراسی و تخریب چهره این دین مبین دارند.

رئیس هیات شیعی انجمن دوستی ایران و فلسطین در پایان اضافه کرد: داعش نسخه پیشرفته جبهه النصره است که خود را بیشتر نمایان ساخته و در جهت اهداف صهیونیسم و آمریکا عمل می‌کنند.

برپایه این گزارش، در بخش پایانی این برنامه، طلاب حاضر در جلسه سئوالات خود را مطرح کردند و شیخ عبدالله محمد کتمتو به پرسش های آنان پاسخ داد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha