پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رهبری انصاری شیرازی

حوزه / رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: حمایت از ولی فقیه به خصوص در زمان فعلی، جلوه و درخش دیگر مرحوم آیت الله انصاری شیرازی بود و این جامعیت در کمتر کسی دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلیمن سید حسن ربانی خراسانی، در گفت گو باخبر نگار خبرگزاری «حوزه»  با اشاره به خدمات علمی و فرهنگی مرحوم آیت الله انصاری شیرازی اظهار داشت: مرحوم آیت الله انصاری شیرازی از شخصیت و استوانه های کم و بلکه در بعضی عرصه ها بی نظیر بود.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه افزود: این عالم وارسته از جهات علمی و اخلاقی زهد، تقوا و تواضع از شخصیت های ممتاز جامعه و از افراد ناشناخته در بین حوزویان بودند و به حق باید گفت استاد خیلی از بزرگان فعلی حوزه به شمار می رفت.

حجت الاسلام والمسلیمن ربانی بابیان اینکه امروز حوزه علمیه، طلاب و فضلا، نیازمند به سیره، روش زندگی و زهد و پارسایی این برزگان برای ادامه حرکت خود به سمت تعالی می باشند اظهار داشت: آن مرحوم در کنار ابعاد علمی و معنوی ،تا آخر عمر، لحظه ای ازولایت و حمایت از مکتب و آرمانهای امام خمینی(ره) عقب نشینی نکرد و همین امر او را جاودانه کرد و موجب درخش او در بین حوزویان شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پایان افزود: حمایت از ولی فقیه به خصوص در زمان فعلی، جلوه و درخش دیگر مرحوم آیت الله انصاری شیرازی بود و این جامعیت در کمتر کسی دیده می شود.

 انتهای پیام کد 40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha