چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حرم حضرت معصومه

حوزه/ مدیر کل فنی و مهندسی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: برای توسعه عمرانی این حرم نورانی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و طرح های عمرانی را با جدیت پی گیر هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهندس جواد کمالی با بیان اینکه تاکنون در مورد طرح توسعه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اقدامات بزرگی انجام شده است اظهارداشت: با توجه به مرکزیت شهر قم در ایران و اهمیت آن در جهان اسلام این فعالیت ها از نظر ما کافی نبوده و باید با تلاش بیشتر، برنامه های بهتر و کارهای گسترده تری را مد نظر و مورد عمل قرار دهیم، زیرا قم شهری است  که در سخن امام صادق علیه السلام، حرم اهل بیت علیهم السلام نامیده شده است.

مدیر کل فنی و مهندسی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام ادامه داد:  این اداره کل با طرح هایی که در حال عملیاتی کردن آن است به دنبال ارائه الگوی جهانی این آستان مقدس با طرح هایی ایرانی اسلامی می باشد.

مهندس کمالی به برنامه ریزی و آینده نگری در آستان اشاره کرد و افزود: باید تأکید کنم که طرح جامع توسعه آستان مقدس، به عنوان پروژه ای جدی و مهم در حال انجام است که در آینده ای نزدیک این طرح آماده می شود اگرچه بخش هایی از آن انجام شده و امید می رود فازهای جدید آن تا اوایل سال 94  به اتمام برسد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha