جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/فراخوان تولید آثار علمی، فرهنگی و هنری «در محضر بانو»، در راستای معرفت افزایی زائران، مجاوران و کودک و نوجوان از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام قاسمی، مدیر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با اعلام این خبر گفت: حضرت معصومه (س) و بصیرت در برابر دشمنان، حضرت معصومه (س)و پیروی از ولایت، حضرت معصومه (س) الگوی دختر مسلمان، حضرت معصومه (س) اسوه عفت و حیا، شخصیت و شأن حضرت معصومه (س)، نوجوانان انقلابی دیروز و امروز، شهدای نوجوان قم، الگوگیری از حضرت معصومه (س) در جنبش علمی، خادم معنوی حضرت معصومه (س )و آثار زیارت در سبک زندگی از موضوعات فراخوان می باشد.
وی افزود: این فراخوان در رشته های علمی، فرهنگی و هنری شامل مقاله، نشریه الکترونیک، وبلاگ، عکس، اینفوگرافی، فیلم کوتاه، کلیپ، فیلم نامه، طراحی، داستان، شعر و آثار هنری دیگر می باشد.
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به برگزاری این مراسم در اوایل اسفند ماه جاری خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه، تا 28 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به مرکز قرآن و حدیث در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ارسال کنند.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha