پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت معصومه

حوزه/مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برنامه های حرم مطهر را از 27دی الی سوم بهمن ماه جاری تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه " زمزم معرفت"در راستای پاسخگویی به پرسش های دینی در حرم مطهر برگزار می باشد.
مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با بیان این که زمزم معرفت، همه روزه با حضور کارشناسان برجسته حوزه، یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود، گفت: حجج اسلام والمسلمین تراشیون، برادران، رستم نژاد، وحیدپور، ملکی و محمدی به ترتیب از شنبه تا جمعه در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.
وی ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا، حجج الاسلام والمسلمین ماندگاری، بندانی، میردامادی، پناهیان، رفیعی، فرحزاد و گنجی سخنرانی می کنند

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به قرائت دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم  گفت: زیارت عاشورای این هفته در صبح روز پنجشنبه، دوم بهمن ماه، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج عباس حیدرزاده قرائت می شود.
وی ادامه داد: دعای کمیل پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج علی مالکی نژاد قرائت می شود. آیین قرائت دعای ندبه نیز در صبح روز جمعه، بعد از نماز صبح، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فلاحی و مداحی حاج علی مالکی نژاد برگزار می گردد..
مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  خاطرنشان کرد:آیین نیایش

صبحگاهی در حرم بانوی کرامت در هفته جاری، همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت الاسلام والمسلمین رمضانی و بیان احکام و حدیث پیش از اذان ظهر توسط حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی برگزار می شود.
وی در پایان افزود: نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حرم حضرت فاطمه معصومه( سلام الله علیها) قرائت می شود..

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha