پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 342124
۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
جمکران

حوزه/ مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی اعلام شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، مراسم این هفته از ساعت 19 روز سه شنبه با قرائت قرآن توسط آقای معصومی آغاز و در ادامه برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» با حضور کارشناس مهدویت حجت الاسلام کفیل برگزار می‌ شود. پس از آن و از ساعت 19:45 حجت الاسلام افتخاری به بیان احکام شرعی خواهد پرداخت.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20:15 با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان آغاز می‌شود. پس از آن و در ساعت 20:45 نیز دعای توسل توسط آقای حسن غلامرضازاده قرائت می شود.

قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام صمدی یزدی خواهد بود و دعای پر فیض کمیل نیز توسط آقای حسین حقی قرائت می شود و قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت 6:45 صبح با قرائت دعای عهد آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 7 حجت الاسلام جوشقانیان سخنرانی خواهد کرد و در ساعت 7:30 صبح آقای عباس حیدرزاده دعای ندبه را قرائت می کند.

دعای سمات این هفته نیز روز جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز خواهد شد و در ساعت 16:15 سخنرانی و قرائت دعای شریف سمات توسط حجت الاسلام ضیایی انجام می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha