پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: وحدت حوزه و دانشگاه مهمترین عامل تکمیل کننده ملت و کشور و حرکت ارزشمند به سوی یک جامعه پیشرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان در گردهمایی بزرگ طلاب و دانشجویان سراسر کشور که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهارداشت: مسأله‌ وحدت حوزه و دانشگاه يكى از اساسى‌ترين و عميق‌ترين مسائل کشور است.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه در واقع وحدت در كامل ساختن اين ملت و اين كشور و حركت با يكديگر و عبور در دو خط موازى برای ساختن و كامل كردن ملت و كشور ايران است.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه از جلوه های نورانی انقلاب اسلامی است که در سایه ولایت شکل گرفته و سالها شاهد رشد و تعامل جدی آنان در عرصه های مختلف هستیم.

وی گفت: همایش بزرگ "وحدت در سایه بیعت" در واقع تجدید پیمان مجدد با حضرت صاحب الامر(عج) که برای چندمین سال پیاپی در این مسجد مقدس برگزار شده است.

لازم به ذکر است، به مناسبت بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) همایش باشکوهی با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران با عنوان " وحدت در سایه بیعت" برگزار شد.

همچنین نخستین جلسه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی سراسر کشور در این مکان مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این جلسه  نیزاظهار داشت: برگزاری مراسمی با شکوه به مناسبت نهم ربیع الاول با حضور طلاب و دانشجویان از سراسر کشور با هدف بیعت با امام زمان(عج)، جلوه زیبایی از وحدت حوزه و دانشگاه زیرسایه حضرت حجت(عج) را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام    313/17.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha