پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غزه

حوزه/ بزرگترین ظلم ها بشری در سرزمین های اشغالی و در غزه اتفاق می افتد و مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر جنایات صهیونیست ها بسته اند!

حجت الاسلام روح الله امینی، امام جمعه نائین در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به فرا رسیدن  29دی، "روز غزه"، بیان داشت: آرمان مقدس فلسطین قبل از پیروزی انقلاب در سال 42 شکل گرفت و امام (ره) از آن زمان بر آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین تاکید داشتند.

وی با تاکید بر این که دفاع از آرمان مقدس فلسطین مقطعی نیست، ادامه داد: شکل گیری جریان هایی در جامعه و سطح بین الملل باعث نخواهد شد که بحث فلسطین از آرمان های انقلاب اسلامی و منویات امام و مقام معظم رهبری جدا شود.

امام جمعه نطنز، بحث غزه را جهانی دانست و با تاکید بر این که بزرگترین ظلم ها بشری در سرزمین های اشغالی و در غزه اتفاق می افتد و مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر جنایات صهیونیست ها بسته اند، ادامه داد: غزه همچنان در محاصره است و مردم مظلوم این منطقه علی رغم جنگ های مختلفی که پشت سر گذاشته اند، با مقاومت سرسختانه و بی نظیر، پیروز شده اند و خواهان رفع محاصره، بازسازی و گشایش مرزها هستند.

وی با اشاره به پافشاری نظام جمهوری اسلامی ایران بر آزادی کامل سرزمین های اشغالی، تاکید کرد: هنوز اولین مسئله جهان اسلام، موضوع فلسطین است و غزه بخشی از فلسطین می باشد.

 حجت الاسلام امینی ضمن با تاکید بر لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تسلیح کرانه باختری، ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر نیروهای مقاومت در کرانه باختری بتوانند به سلاح های مورد نیاز دست یابند تا پیروزی فلسطینیان در تمامی سرزمین های اشغالی باشیم.

امام جمعه نطنز به دخالت مستقیم صهیونیست ها در کشورهی اسلامی اشاره کرد و گفت: براساس شواهد و قرائن موجود، تکفیری ها در راستای اهداف رژیم صهیونیستی حرکت می کنند و قطعا برای این که تامین امنیت اسرائیل بوجود آمده اند.

وی با تاکید بر این که تکفیری ها بویی از اسلام نبرده اند، تصریح کرد: بدون شک تکفیری ها در جبهه صهیونیست ها و علیه مسلمانان می جنگند!

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha