دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز از برنامه ریزی و تدوین دوره ای برای تربیت مربی مدیریت خانواده ،کودک و نوجوان در شورای علمی پژوهشی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کرج، حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی در نشست توجیهی مبلغات با محوریت جذب و پذیرش در استان بیان داشت: طلاب و مبلغات، معلم های جامعه بوده و به عنوان الگوهای جامعه معرفی می شوند، در این جایگاه باید مراقب بود تا مانع رسیدن مردم به خدا نباشیم و حقیقت مفاهیم بلند دینی را بدون دخالت سلیقه های شخصی تبلیغ نماییم.

وی به طلاب فعال در مدارس امین و روشنا تاکید کرد: معرفی ظرفیت ها و توانمندی حوزه های علمیه خواهران از وظایف مدیریت استان است و بهترین معرفی برای این مجموعه عملکرد موفقیت آمیز طلاب است.

حجت الاسلام بنی احمدی، با اذعان به اینکه سیستم آموزشی ما نیاز به بازنگری و هدف گذاری دارد، در ادامه از برنامه ریزی و تدوین دوره ای برای تربیت مربی مدیریت خانواده ،کودک و نوجوان در شورای علمی پژوهشی استان خبر داد .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود، از آغاز پذیرش داوطلبان علاقمند برای تحصیل در حوزه در سال تحصیلی 1395-1394   از 25  بهمن ماه تا 10اسفند در سطح دو و سه  در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

نرگس انصاری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان البرز هم در  ادامه این جلسه گفت: اهمیت کار تبلیغی در جامعه کنونی بر کسی پوشیده نیست و مهیاترین بستر برای انجام کار فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران هستند.

وی ادامه داد: طلبه جز افراد خاص جامعه است که باید سوار بر پیکره فرهنگی و تبلیغی جامعه باشد و با حسن خلق و سعه صدر به رسالت خود جامه ی عمل بپوشاند.

گفتنی است: در ادامه مبلغات حاضر در نشست، نظرها و پیشنهادهای خود را بیان نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha