جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مجتبی محمدی امام جمعه کوهسار البرز

حوزه/ دشمن، رسانه های زیادی از قبیل ماهواره و شبکه های اجتماعی در اختیار دارد و به وسیله این ابزار بنیان خانواده را هدف قرار داده و اگر روحانیون چاره ای نیاندیشند، بسیاری از هنجارها شکسته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از استان البرز، حجت الاسلام مجتبی محمدی، امام جمعه کوهسار استان البرز، در دومین هم اندیشی روحانیون مستقر و طرح هجرت، در مسجد امام حسین(ع) این شهر با اشاره به این که دشمن از هر سو به سمت ارزشها و اصول اسلام و نظام حملهور شده است، گفت: روحانیت در خط مقدم جبهه مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب قرار دارد و از این حیث وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی با اشاره به وظیفه مهم روحانیت در عرصه فرهنگ، خاطر نشان ساخت: روحانیت به واسطه مقبولیت و محبوبیت، دارای پایگاه اجتماعی مناسبی در جامعه است و این قشر فرهیخته به عنوان سرمایه های فرهنگی می تواند در توسعه فرهنگی و اجتماعی بسیار تاثیر گذار باشد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه دشمنان درصدد تضعیف جایگاه روحانیت است، یادآورشد: یکی از راهکارهای مناسب برای خنثی کردن دسیسه شوم دشمن، آگاهی، بیداری، هوشیاری و داشتن بصیرت است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: روحانیون و مبلغین رسالت سنگین بصیرت افزایی به مردم بر اساس بیانات و شاخص های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را بر عهده دارند.

امام جمعه کوهسار، بصیرت را به معنای تشخیص واقعیت از غیر واقعیت و صحیح از ناصحیح عنوان کرد و گفت: نبود بصیرت مشکلات متعددی را برای مردم جامعه به همراه خواهد داشت.

وی افزود: دشمن، رسانه های زیادی از قبیل ماهواره و شبکه های اجتماعی در اختیار دارد و به وسیله این ابزار بنیان خانواده را هدف قرار داده و اگر روحانیون و مبلغین چاره ای نیاندیشند و نظاره گر باشند، بسیاری از هنجارهای جامعه شکسته خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha