شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
19

حوزه/ زمانی دشمن از تهدیدهای خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی دست بر می دارد که ما از تفکر شیعی دست برداریم، البته این خواسته دشمن هیچ گاه محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، سلسله نشست های روشنگری سیاسی با موضوع "اوضاع سیاسی کنونی کشور و جهان، آشنایی با دسیسه هایی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران و تشریح و نقد بینش و عملکرد دست نشاندگان صاحبان تفکراسلام انگلیسی در داخل و خارج از کشور"، با حضور اساتید، مسئولان و طلاب مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری استان البرز، در محل سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز در نشست "نقد بینش و عملکرد دست نشاندگان صاحبان تفکراسلام انگلیسی در داخل و خارج از کشور"، اسلامیت، رهبری و مردم را سه رکن اساسی نظام اسلامی خواند و بیان داشت: هماهنگی و تعامل این سه محور موجب شده که امروزه بتوانیم تفکر انقلابی و مبارزه با استکبار را به کل دنیا صادر کنیم و شاهد موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تنها زمانی دشمن از تهدیدهای خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی دست بر می دارد که ما از تفکر شیعی دست برداریم، البته این خواسته دشمن هیچ گاه محقق نخواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت آشنایی طلاب با توطئه های دشمنان و بصیرت افزایی جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: طلاب باید به مسائل روز آگاه باشند تا بتوانند در مسیر ترویج مکتب اهل بیت(ع) موفق عمل کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha