شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهه فجر

حوزه/ دهه فجر ترجمان ملی دفاع از دستاورهای عظیم نظام و انقلاب و بهترین فرصت اعلام حمایت و تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، حجت الاسلام دغاغله، رییس کمیته عشایر و روستائیان ستاد دهه فجر خوزستان، پیش از ظهر امروز در همایش تجدید "میثاق با آرمان های امام خمینی(ره)"، دهه فجر را خاستگاه ارزش های اسلامی و مقطع رهایی ملت از ظلم رژیم منحوس پهلوی  دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی از پیچیده ترین مقاطع تاریخ بود که با رهبری عالمی بزرگ آن هم با دستان خالی، فضای دو قطبی میان آمریکا و شوری را دگرگون کرد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی زلزله ای عظیم در اردوگاه دشمن ایجاد کرد، افزود: امام(ره) با منطقی که تأکید بر اصول و ارزش های اسلامی داشت، فریاد عدالت محوری سر داده و ضمن همراه کردن ملت با خود، بساط کفر را در ایران برچید.

این فعال فرهنگی، اسلامی بودن را مهمترین ویژگی انقلاب ملت ایران برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و با عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج) به پیروزی رسید.

حجت الاسلام دغاغله با تأکید بر این که اعلام برائت انقلاب اسلامی ایران از ابرقدرت های جهانی، دستاوردهای عظیمی را نصیب ایران کرد، گفت: حضرت امام(ره) همچون نوری در قلب های بیدار نفوذ کرد و زمینه گسترش قیام اسلامی اسلامی در سراسر جهان را فراهم آورد.

وی همچنین به خودکفایی ایران در عرصه های گوناگون به ویژه نظامی اشاره کرد و ابراز داشت: خودکفایی روح تازه ای در کالبد جمهوری اسلامی دمید و سبب مقاومت ایران در برابر هجمه های دشمن و تبدیل شدن به یک قدرت برتر منطقه ای و فرامنطقه ای شد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha