جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری

حوزه / حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: انقلاب اسلامی ایران کابوس و خار چشم غربی ها و حامیان آنها می باشد و آسایش و خواب راحت را از آن ها ربوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید در دیدار با اعضای  موسسه و خیریه امام علی(ع) شهرستان ری و  جمعی از بانوان  طلبه، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفتند: انقلاب نعمت و هدیه الهی است باید قدر این نعمت را بدانیم و شکرگزار باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: قبل از انقلاب جامعه اسلامی دچار انحطاط و فقر فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی بوده است، ولی انقلاب این موازنه را بر هم زد و  موجب عزت و اقتدار نظام و از بین رفتن فقر فرهنگی و اقتصادی شد.

معظم له با بیان این که انسان باید مشکلات قبل از انقلاب بداند تا قدر دان این انقلاب باشد خاطر نشان ساختند: انقلاب اسلامی قدرت پوشالی دو ابرقدرت کمونیسم و کاپیتالیسم و نظام سرمایه داری غرب را شکست داد.

این مرجع تقلید گفتند: امام خمینی(ره) با انقلاب خود به مردم جامعه اسلامی عزت داد و اسلامی که قبل از  انقلاب اثری از آن در جامعه نبود و تنها در متون کتاب ها پیدا کرد می شد را به متن زندگی آورد.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: باید ابعاد مختلف را مورد بررسی قرار داد و جامعه و به خصوص نسل جوان با آثار و برکات انقلاب آشنا شوند و آسیب های این انقلاب عظیم را به درستی بشناسند.

ایشان افزودند: انقلاب ایران کابوس و خار چشم غربی ها و حامیان آنها می باشد و آسایش و خواب راحت را از آن ها ربوده است.

معظم له گفتند: دشمنان به خوبی از تاثیر این انقلاب در ایران با خبرند و اطلاع دقیقی از آن دارند. از این رو دیگر اجازه شکل گیری هیچ انقلابی را در منطقه و خاورمیانه  را نمی‌دهند و به هر توطئه ای دست می‌زنند تاجلوی نفوذ اسلام را بگیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دشمنان بدانند هر چه قدر تلاش کنند، نمی توانند از نفوذ انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) جلوگیری کنند زیرا اساس انقلاب بیداری ملت ها در برابر ظالمان است که این امر تاکنون ایجاد شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha