پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:12 بهمن روز عزت و سربلندی ملت ایران و همچنین یکی از پرافتخارترین و بزرگترین روز زندگی مردم ایران است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار­ با روحانیون نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه و خواهران بسیجی نواحی تهران، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهارداشتند: 12 بهمن روز حماسه ملت ایران در برابر اهریمنان ودژخیمان است.

 معظم له افزودند:12 بهمن روز عزت و سربلندی ملت ایران و همچنین یکی از پرافتخارترین و بزرگترین روز زندگی مردم ایران و جهان است.

ایشان اظهار داشتند: 12 بهمن روزی صلابت و اقتدار ملت ایران بعد از مشکلات زیاد بوده است. در دنیای آن زمان  و با وجود دو ابرقدرت «کمونیست و کاپیتالیست» و نظام سرمایه­داری، کسی جرأت مخالفت نداشت، ولی شخصیتی مانند امام خمینی کبیر، توانست با حمایت روحانیون و مردم،  انقلابی را به نتیجه برساند که در دنیا نمونه آن وجود ندارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: امام خمینی (ره) با تکیه بر ایمان و خودباوری، حکومت2500 ساله شاهنشاهی را با همه حامیان غربی و اسرائیلی سرنگون ساخت.

این مرجع تقلید اظهارداشتند: این انقلاب ادامه رسالت انبیاء و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است. بنابراین شناخت ارکان، آثار، برکات انقلاب و آسیب های آن برهمگان لازم و ضروری است.

 ایشان افزودند: غربی ها با توطئه ­هایی چون به راه انداختن موج اسلام هراسی در جهان،  جدایی دین از سیاست به مبارزه با اسلام برخاسته است و موجب به میدان آمدن سلفی ها، تکفیری ها و بوکوحرام شده است.

 

 انتهای پیام 40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha