جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی مؤلفه‌های گفتمان انقلاب را مخالفت با ظلم و تحقیر ملت‌ها دانست و گفت: گفتمان انبیا الهی و امام حسین(ع) نیز گفتمان مقابله با زور، ستم و نظام سلطه بود.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهارداشت: انقلاب اسلام ایران دارای سه مؤلفه بود و همچنان آن سه مؤلفه ساری و جاری است که توانسته تاکنون پای آرمان‌ها خود بایستد.

وی بیان کرد: دین و دلبستگی مردم به اسلام، حضور مردم و امامت و رهبری سه مؤلفه‌ای هستند که در شکل‌گیری نظام موثر بوده و همچنان در کنار هم هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این که این انقلاب با ندای امام (ره) شروع شد و سپس با رهبری‌های مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داد گفت: این عوامل تأثیر مهمی در شکل‌گیری نظام داشتند و همچنان با انقلاب همراه هستند و توفیقات بزرگی را نصیب ما می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر توفیقات داخلی توفیقات بسیار بزرگی در خارج نصیب ما شده است بیان کرد: گفتمان انقلاب، گفتمان زنده و پویا در مقابل گفتمان استکبار و غرب است و توانسته مظلومان جهان را جذب خود کند.

حجت الاسلام روستا آزاد مؤلفه‌های گفتمان انقلاب را مخالفت با ظلم و تحقیر ملت‌ها دانست و افزود: گفتمان انبیا الهی و امام حسین(ع) نیز مقابله با زور و ستم و نظام سلطه بوده و در دوران معاصر امام(ره) این گفتمان را ادامه دادند و آن را در کشور اجرا کردند.

وی گفت: کسانی که مورد ظلم نظام سلطه قرار گرفته‌اند دلبسته گفتمان انقلاب می‌شوند و این راز پویا بودن گفتمان انقلاب است.

وی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی توانست مردم‌سالاری دینی را در جامعه حاکم کند افزود: رهبری بارها تاکید کردند، نظام ما برگرفته از حضور مردم است و با توجه به حضور دینی مردم طبیعی است که نظام ما خود را در این قالب تعریف کند.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی  مطرح کرد: قانون اساسی ایران با رأی حداکثری مردم به تصویب رسید و مردم هستند که ارکان حکومت را انتخاب می‌کنند و از طریق انتخابات بر سرنوشت خود تأثیر می‌گذارند و از طرف دیگر دلبسته دین هستند و خواسته‌های خود را در حیطه دین می‌بینند و این طرز تفکرات باعث شد که مردم‌سالاری دینی در ایران حاکم شود.

وی با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت دهه مبارکه فجر گفت: برگزاری مراسم تجلیل از گروه‌های تبلیغی با حضور وزیر کشور و اعزام مبلغان به مدارس بخشی از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در این ایام است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha