سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسین مظفر

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از دستاورهای مهم انقلاب، تلاش در رسیدن جامعه اسلامی به دوران مجد و عظمت گذشته است؛ این انقلاب نشان داد اسلام قدرت ایجاد تحول را دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسین مظفر شب گذشته در مراسم جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم گفت: انقلاب اسلامی ایران در دوران تاریخی بسیاری حساس و تسلط دو تفکر لیبرالیسم و کمونیسم روی داد.

وی افزود:این انقلاب که ریشه ای الهی داشت با هیچ کدام از تحلیل های دانشمندان غربی منطبق نبود؛ آنها تحقق چنین انقلابی در بستر چنین نظامی را باور نداشتند و به همین دلیل به دشمنی با این انقلاب پرداختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:  انقلاب اسلامی در بستری شکل گرفت که شاه ایران ادعا می کرد یکی از قوی ترین ارتش های جهان را در اختیار دارد؛ رئیس جمهور آمریکا نیز که ایران را جزیره ثبات نامیده بود پس از پیروزی انقلاب اسلامی اذعان کرد که باور نمی کرده است که چنین انقلابی روی دهد.

وی با اشاره به تحریم های دشمن از اوایل انقلاب علیه نظام اسلامی گفت: از دستاورهای مهم انقلاب تلاش در رسیدن جامعه اسلامی به دوران مجد و عظمت گذشته است؛ این انقلاب نشان داد که اسلام قدرت ایجاد تحول را دارد.

مظفر بیان کرد: نظام اسلامی ایران تنها نظامی است که مشروعیت خود را از حوزه معرفتی اسلام می گیرد؛ جمهوریت نشان دهنده پیوند مردم و نظام و تجلی بخش مقبولیت نظام است؛ اذن حکومت به حاکم باید از سوی خداوند باشد که «مشروعیت» نام دارد؛ البته این مفهوم به معنای نفی «مقبولیت» نیست.

وی گفت: یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی این است که امامت را در خط اصلی رسالت قرار داد؛ این نظام به این افتخار می کند که نماینده امام زمان(عج) در رأس آن قرار دارد و به همین خاطر است که مردم جهان خود را نیز در این راه می دانند.

مظفر بیان کرد: ولی فقیه تجلی امام معصوم(ع) است و به همین خاطر است که این انقلاب دین و سیاست را با هم در آمیخته است؛ سیاست مداری باید با ارزش های دینی همراه باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: نظام اسلامی با این همه ارزش و اعتبار باید ارزش های خود را حفظ و اشاعه دهد؛ زیرا این کشور امروز به منزله داعیه دار عدالت در سطح جهان معروف است در حالی که در گذشته این گونه نبود.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه شهادت طلبی رمز عبور انقلاب از گردنه های سخت بوده است؛ دشمن به اشتباه فکر می کند که ملت ایران به دنبال بمب هسته ای است؛  بلکه بمب اتم ما استقامت و اراده مردم است.

وی با ذکر این مطلب که نباید به خنده های دشمنان دلخوش بود، تصریح کرد: اطاعت از رهبری، حضور مردم در صحنه و استقامت آنان، موجب استمرار انقلاب ما شده است و باید از این آرمانها دفاع کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: همه باید در لوای ولایت فقیه و تحت امر رهبری نظام به پیش برویم، زیرا بر این باور هستیم که رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بسیار مشکل تر از رهبری زمان امام خمینی(ره) است.

وی افزود: یکی از دلایل ما برای این بحث آن است که در اوایل انقلاب هیچکس به دنبال پست، مقام، شهرت و مال اندوزی نبود، اما بعد از رحلت امام اوضاع تغییر کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه همه دشمنان برای گرفتن استقلال و اراده ما دست به دست هم داده اند و ما باید با اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه از آرمان های دین و انقلاب دفاع کنیم.

وی اظهارکرد: این ملت با هیچ کسی عقد اخوت نبسته است و هر کسی که در مسندهای خاص قرار می گیرد باید ارزشهای این ملت را حفظ کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha