شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 344000
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
خبر گزاری حوزه

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب با حضور عضو جامعه مدرسین در آشتیان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت:  انقلاب اسلامی ایران در دورانی به وقوع پیوست که هیچ کسی تصور چنین رخدادی را نداشت؛ امام خمینی(ره) با بینش الهی خود توانست همه مردم و احزاب را در زیر پرچم اسلام ناب جمع کرده و علیه رژیم پهلوی متحد نماید.

حجت‌الاسلام علیرضا رفیعی‌پور، با بیان این مطلب که برای غرس این شجره طیبه، خون‌های بسیاری ریخته شده، ابرازداشت: امروز بایدبا  اقدامات شایستهU ضمن حراست انقلاب اسلامی، مبانی آن را ترویج نماییم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان ابراز داشت: انقلاب اسلامى در همه‏ ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سیاسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسیار بلندى براى مردم و دولت ترسیم کرده که دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با این اهداف به‌شمار می‌رود.

وی افزود: دهه فجر فرصت خوبی است تا به دست‌آوردهای انقلاب اسلامی به‌طور کامل پرداخته شود که در این راستا گفتمان دینی در مدارس با موضوع دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رفیعی‌پور، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های این اداره  گفت: از جمله برنامه های مهم ما در این زمینه و برای آشنایی نسل چهارم با اهداف انقلاب، ابرازداشت: در این راستا جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و آشنایی با اهداف انقلاب در شهرستان درحال برگزاری است.

وی برگزاری جلسات متعدد در مساجد را از دیگر برنامه ها برشمرد و بیان داشت: یکی از برنامه های شاخص ما در این زمینه برگزاری جشن بزرگ انقلاب است که با حضور حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، نماینده مردم قم در مجلس  شورای اسلامی برگزار می گردد.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان، این مراسم، شانزدهم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهدشد.

وی برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهید ایوب شریفی نخستین شهید انقلاب شهرستان، را از دیگر برنامه های ان ایام الله ذکر کرد و گفت:در این ایام هم چنین 10 جلسه گفتمان دینی با موضوع انقلاب در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha