شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
78

حوزه/ در گردهمایی مسئولین دفاتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، بر توجه ویژه ائمه جمعه نسبت به تبیین سخنان مقام معظم رهبری برای مردم و وحدت بخشی میان جامعه، تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این گردهمایی صبح امروز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور آغاز به کار کرد.

در این جلسه که با محوریت بررسی مسایل دفاتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صورت گرفت، بر توجه ویژه ائمه جمعه نسبت به تبیین سخنان مقام معظم رهبری برای مردم و وحدت بخشی میان جامعه، تأکید شد.

 حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با بیان این که ائمه جمعه در رأس امور فرهنگی قرار دارند، تصریح کرد: به یقین نماز جمعه، نماز حاکمیت بوده و نمازی است که برای وحدت بخشی میان آحاد و اقشار جامعه کمک می کند.

وی با تأکید بر توجه ویژه ائمه جمعه در تبیین سخنان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: امروز با وجود تلاش های زیاد ولایت فقیه، اما باز هم بسیاری از حرف های ایشان روی زمین مانده و مسؤولین برای عملی کردن آنها تلاش قابل توجهی انجام نمی دهند که مهمترین آنها، مسأله جهاد اقتصادی است.

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با تأکید بر این که ائمه جمعه نقشی کلیدی در تبیین سخنان مقام معظم رهبری دارند، گفت: ائمه جمعه همواره با نگاهی باز به مسایل نگاه کرده و فارق از جریانات سیاسی و گروهی، به تبیین سخنان ولایت فقیه در جامعه به ویژه در خطبه های نماز جمعه می پردازند.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مسؤولان نمایندگی‌های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به بیان سخنان خود در زمینه های مختلف پرداختند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha