جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی و خاتمی

اختصاصی حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور، در احکام جداگانه ای، نمایندگان ولی فقیه در استان های سیستان و بلوچستان و زنجان را در سمت ریاست "شوراهای استانی حوزه"، ابقاء کرد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری«حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، با صدور احکام جداگانه ای، آیت الله عباسعلی سلیمانی و حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی را به مدت سه سال به ترتیب در سمت ریاست "شورای حوزه علمیه سیستان و بلوچستان" و "شورای حوزه علمیه استان زنجان" ابقاء کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این احکام، خطاب به نمایندگان ولی فقیه در استان های سیستان و بلوچستان و زنجان آورده است: امیدوارم براساس مقررات و شرح وظایف شورای حوزه استان، در راستای اهداف سلف صالح و مصالح عالیه حوزه، نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غنی تشیع اقدام نموده و زمینه رضایت حضرت ولی‌ عصر‌(عج)  را فراهم نمایید.

برپایه این گزارش، نظارت بر عملکرد مدیریت حوزه استان، بررسی و تصویب پیشنهادات مدیر حوزه استان در خصوص خط مشی‌های داخلی براساس ویژگی‌ها و ضرورت‌های استانی در چارچوب مصوبات شورای عالی حوزه‌های علمیه و نیز سیاست‌گذاری نحوه و میزان ارتباط حوزه علمیه با نهادهای حکومتی استان از وظایف و ماموریت های روسا و اعضای شوراهای استانی حوزه می باشد.

تلاش برای جلب مشارکت‌ها در امور حوزه‌های علمیه استان و مراکز حوزوی در چارچوب سیاست‌های کلان و مصوبات شورای عالی حوزه‌ و تایید معاونان پیشنهادی مدیر حوزه استان به منظور ارجاع به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور جهت تایید نهایی، بخش دیگری از وظایف این شوراها محسوب می‌شود.

انتهای پیام 3/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha