سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اختیارزاده برزک

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) شهر برزُک کاشان از گسترش فضای رفاهی و رزشی این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین اختیار زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، منطقه برزُک را برای تحصیل علوم دینی بسیار مطلوب خواند و گفت: منطقه برزُک از نظر جغرافیایی و مناظر طبیعی بسیار عالی  بوده و از نظر آب و هوا نیز در شرایط خوبی قرار دارد و تحصیل علم و دانش و پژوهش در این منطقه مناسب است.

وی، سیاست اصلی مدرسه را اجرای دقیق و عمیق بخش نامه ها و دستورالعمل ها مدیریت حوزه دانست و افزود: هر هفته با مجموعه اساتید، مسئولین مدرسه و امام جمعه شهر برزُک شورای مدرسه را برگزار و مسائل علمی، اخلاقی، اعتقادی، و پژوهشی طلاب مورد بحث و بررسی و نقاط قوت و ضعف شناسایی می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین اختیارزاده، از وقف زمینی به متراژ 50 هزار متر مربع برای این مدرسه اشاره کرد و گفت: تا الان مقداری از زمین در اختیار این مدرسه قرار داده شده که امیدواریم با کمک خیرین و اعتبارات لازم برای ساخت و توسعه این مجموعه برای طلاب آماده شود.

مسئول مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزکُ، با اشاره به فعالیت های طلاب و روحانیان در امر تبلیغ  گفت: همه مدارس آموزش و پرورش و مساجد شهر برزک برای امر فریضه نماز جماعت از طریق طلاب و روحانیان این مدرسه اداره می گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    سلام.آقای اختیار زاده از نظر من از معدود روحانی هایی است که واقعا دلسوزی برای جامع می کنند. من به عنوان شاگرد ایشان را می ستایم