شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجهیز حسینیه

حوزه/ حسینیه ها و مساجد روستاهایی از استان صلاح الدین که پیش از این از سوی نیروهای تروریستی داعش اشغال شده و سپس با مجاهدت نیروهای بسیج مردمی آزاد شده بودند، به قرآن کریم تجهیز شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دارالقرآن الکریم وابسته به بخش امور دینی آستان مقدس علوی، در آستانه ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع قرآن و کتب لازم برای برگزاری محافل قرآنی در مناطقی کرد که از شرّ وجود تروریستها خلاص شده و پاک سازی شده اند.

هانی صاحب الموسوی مسئول هماهنگی این کار در همین زمینه گفت: آستان مقدس علوی به بازگشت روحیه ایمانی و معرفتی در مناطق آزادشده اعتقاد دارد از همین رو لازم بود تا حسینیه ها و مساجد این مناطق از تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات قرآنی و آئین های معنوی به ویژه در ماه رمضان که بهار قرآن نام دارد برخوردار باشند.

وی افزود: در همین راستا، حسینیه ها و مساجد روستاهای براوجلی، جرداغلی و قرناز از استان صلاح الدین که پیش از این از سوی نیروهای تروریستی داعش اشغال شده و سپس با مجاهدت نیروهای بسیج مردمی آزاد شده بود، تجهیز شدند.

خاطر نشان می شود دارالقرآن آستان مقدس علوی، هر ساله در ماه مبارک رمضان، علاوه بر برگزاری جلسات قرانی در حرم مطهر، برنامه های مشابهی در سطح شهر و روستا برگزار می کند.

این برنامه ها امسال در مناطقی که از لوث وجود تروریستها پاک شده اند، با اتقان و قوت بیشتری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha