یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کارگاه

حوزه/ کارگاه آموزشی روحانیون خواهر و بردار کاروان های راهیان نور استان آذربایجان شرقی، با حضور روحانیون خواهر و برادر کاروان های راهیان نور، برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، کارگاه آموزشی روحانیون خواهر و بردار کاروان های راهیان نور استان آذربایجان شرقی، با حضور روحانیون خواهر و برادر کاروان های راهیان نور، ظهر امروز به پایان رسید.

حجت الاسلام نجفی، مسؤول بسیج حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در ابتدای این مراسم، به جایگاه تبلیغی و فرهنگی کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: این فرصت عظیم فرهنگی را باید مغتنم دانست و بیشترین بهره را جهت تبلیغ معارف دینی از آن کشید.

وی با بیان این‌که اردوهای معنوی راهیان نور بیشتر تأثیر را در مقابله با هجمه فرهنگی  غرب دارد، تصریح کرد: تنها راه سعادت ملت ایران ادامه مسیر شهداء و ترویج فرهنگ ایثار است، این راه را باید با بصیرت و تدبیر ادامه داد، چون این مسیر حافظ ارزش های دینی و اسلامی است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری، تأکید کرد: باید از این فرصت عظیم معنوی در راستای تروجی معارف اسلامی استفاده تمام و کامل را برد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و فرهنگ ولایت فقیه مرز های ایران را درنوردید و تا فراسوی مرزهای کشور اسلامی فراتر رفته است، به طوری که در میان شهدای جنگ تحمیلی شاهد شهیدانی از کشور هایی چون فرانسه هستیم.

مسئول بسیج حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، ادامه داد:دشمن امروز قصد دارد فرهنگ جهاد و شهادت را ضعیف و بی اثر کند، بنابراین این حرکت عظیم در حقیقت فرهنگ جهاد و شهادت را در میان ملت بزرگ ایران زنده نگاه می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha