یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره تثبیت و اختبار

حوزه/ مدیر مدرسه امام حسین(ع) مراغه ، از آغاز دوره اختبار و تثبیت این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام داننده، مدیر مدرسه امام حسین(ع) مراغه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از آغاز دوره اختبار و تثبیت این مدرسه علمیه خبر داد و با اشاره به اینکه دوره اختبار  سومین مرحله پذیرش حوزه های علمیه بعد از آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی است ابراز داشت: این دوره به فضل الهی از سوم مرداد ماه روز شنبه آغاز خواهد شد.

مدیر مدرسه امام حسین(ع)،  با بیان اینکه از میان 60 نفر از طلاب مدعو به مصاحبه گزینشی حوزه علمیه، تنها 25 نفر برای دوره اختبار و تثبیت دعوت شده اند، گفت: این افراد از سطح تحصیلی دیپلم به بالا برخوردار می باشند که امیدواریم این مرحله را نیز با موفقیت سپری کنند.

وی تصریح کرد: دوره اختبار و تثبیت طلاب این مدرسه 30 روز به طول خواهد انجامید، این دوره شامل 40 جلسه می باشد که از این میان بخشی از برنامه ها  مربوط به آموزش و  بخش دیگر برنامه های تهذیبی خواهد بود.

این استاد حوزه با اشاره به جلسات تهذیبی طلاب در دوره اختبار، ادامه داد: در این دوره اخلاقی و تهذیبی از اساتید مجرب و بنام اخلاق شهر مراغه دعوت به عمل خواهد آمد تا متقاضیان تحصیل معارف اهل بیت از وجود آنها بهره ببرند.

وی از جمله اهداف این دوره را آشنایی و ارزیابی متقاضیان تحصیل معارف دینی از لحاظ روحی و آمادگی برای تحصیل در حوزه علمیه عنوان کرد و و با بیان اینکه اتمام دوره اختبار و ثبیت این مدرسه هشتم شهریور خواهد بود گفت: متقاضیان و مشتاقان تحصیل معارف اهل بیت(ع) با موفقیت در این دوره می توانند برای تحصیل در مدرسه آماده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    منم طلبه پایه 2 تو کرج هستم چه جوری میشه اومد اونجا؟