دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله احمد بهشتی

این استاد حوزه گفت: در صورت اجرای توافق هسته ای و آزادشدن پول های بلوکه شده، سعی شود این پول ها در راستای اشتغال جوانان سرمایه گذاری شود.

آیت الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با تأکید بر نیاز به تحول اقتصادی در کشور، اظهار داشت: امیدواریم در شرایط فعلی با توجه به آزادشدن پول های بلوکه شده ایران، مسئولان و دولتمردان بتوانند از این اعتبارات ملی استفاده درستی در راستای تحول اقتصادی کشور داشته باشند.

*مسئولان مراقب تورم در کشور باشند

وی با بیان این مطلب که ورود پول به بازار، موجب تورم خواهد شد، ابراز داشت: باید به شدت مراقب بود که این پول ها منجر به تورم نشده و سرمایه گذاری مناسبی در زمینه اشتغال زایی جوانان بشود تا انشاالله به تدریج شاهد رفع مشکل بیکاری در کشور باشیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز در زمینه سرمایه گذاری بخش انرژی گاز و نفت در قیاس با رقبای منطقه ای خود، دچار عقب ماندگی هستیم که باید آن را جبران کرد؛ البته نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که باید پول های بلوکه شده در مسیرهایی صرف شود که آینده کشور را درخشان تر کند.

*موفقیت های مذاکرات در سایه هدایت هوشمندانه رهبری حاصل شده است

آیت الله بهشتی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای در دفاع از حقوق ملت ایران گفت: این موفقیت در سایه هدایت هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و وحدت ملی حاصل شده و حقیقتاً تیم هسته ای ما تلاش قابل تقدیری داشت و تا آن جا که ممکن بود از حقوق ملت ایران دفاع کرده است.

*تقدیر از وزیر امور خارجه و همکاران

این استاد حوزه یادآور شد: در این دور از مذاکرات و پس از جمع بندی توافق، سازمان ملل و شورای امنیت، ایران را از تحت فصل هفتم خارج کرده که موفقیت بزرگی به شمار می رود که در این زمینه نیز باید از آقای ظریف و همکارانش تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    0 0
    سه