شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهدای غواص

حوزه/ همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) دو شهید از شهدای غواص، برای نخستین بار در کشور، در مدرسه علمیه الغدیر اهواز، تشیع و خاکسپاری می شود.

حجت الاسلام مصطفی فرطوسی، معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه الغدیر اهواز همواره برای ارتقاء بنیان های معنوی و اعتقادی طلاب طرح هایی را اجرا می کند که این بار نیز با همکاری قرارگاه کمیته جست و جوی مفقودین، قرار است دو شهید گمنام در این مدرسه علمیه تشییع و خاکسپاری شود.

وی با بیان این که تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در مدرسه علمیه الغدیر اهواز، برای نخستین بار در کشور صورت می پذیرد، اظهار داشت: مدیریت این مدرسه، در طرحی ابتکاری و برای نخستین بار در کشور میزبان ابدی دو شهید از شهدای غواص استان خوزستان خواهد بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با اشاره به مراحل ساخت آرامگاه و قبور مطرح این دو شهید والامقام، بیان داشت: روند ساخت مزار این دو شهید گمنام در حال اتمام بوده و إن شاءالله تا چند روزه آینده به اتمام خواهد رسید.

حجت الاسلام فرطوسی در پایان خاطرنشان ساخت: جزئیات تکمیلی از زمان و ساعت دقیق برنامه و همچنین مسافت تشییع مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha