پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید مدافع حرم

حوزه/ چند صباحی است این بار نه در داخل مرزهای کشورمان بلکه در گستره منطقه ای ، درِ باغ شهادت باز است و این سان گل های پرپر یکی یکی از راه می رسند.

گرچه از سر جهل و وحشی گری داعشی و غیرداعشی ، به رنگ سرخ شهادت درآمده اند اما به راستی که هر کدام دسته گلی هستند از بوستان شرف و کرامت ؛ بوستانی که همگان از آن ها به نام شهدای مدافع حرم یاد می کنند و اینان نشان داده اند که راه شهادت هیچ گاه بسته نبوده و نخواهد بود.

هفته ای و گاه روزی نیست که شهیدی از این قبیله عشق و ارادت به ساحت مقدس و ملکوتی حضرات معصومین(ع) در جای جای ایران اسلامی تشییع و تدفین نشود؛ گرچه بیشترشان را شهدای غیرایرانی تشکیل می دهند اما به راستی مگر دفاع از حریم آل الله ، مرز و جغرافیا می شناسد یا زبان و گویش خاص؟!

این گونه است که ایرانی و افغانی و پاکستانی و عراقی و ... در پاسخ به ندای مظلومیت سالار شهیدان و عقیله بنی هاشم، سر از پای نمی شناسند و از هر کجا که باشند خود را برای دفاع از عتبات مقدس سوریه و عراق بدانجا می رسانند.

این است راز و رمز محبت عمیق پیروان اهل بیت(ع) که هر دشمنی را در برابر خود خوار و زبون ساخته؛  حالا چه فرقی می کند داعشی باشد یا جبهه النصره ای یا مزدور آل سعود یا بعثی و دیگر وحوش به ظاهر انسان!

اهریمنان به ظاهر مسلمان در کینه و عداوت به خاندان پیامبر(ص) مصمم هستند و یاران اهورایی شیعه در بذل جان و مال و آبرو برای دفاع از حریم تشیع و خاندان عصمت و طهارت با یکدیگر مسابقه گذاشته اند و به راستی چه معرکه ای است این صحنه کربلایی روزگار ما.

حسین (ع) دیگر تنها نیست و ما نمی گذاریم خواهرش زینب(س) بار دیگر به اسیری برود. سخن این شهدا همین است که "کنا عباسک یا زینب" و مگر ما مُرده باشیم که بگذاریم رقیه(س) سه ساله بار دیگر در غم و غربت اسیری به بابای مظلومش بپیوندد.

آری ! اینان صحابه امروز شب عاشورای اباعبدالله هستند اما تفاوتشان در این است که اینک برخلاف سال 61 هجری قمری ، تعدادشان بسیار است و تنها منتظر اشارتی از سوی ولی امرشان هستند تا طومار داعش و داعشی را در کوتاه زمانی بپیچند.

در این میان ترکیه با نامردی هایش سد راه اگر شود، عربستان سعودی دلارهای نفتی و سلاح اگر گسیل کند، شیطان بزرگ اگر تروریست های تکفیری را آموزش دهد و رژیم اشغالگر قدس اگر مجروحان آن ها را در بیمارستان هایش جای دهد و نقشه ترور فرماندهان شاخص جبهه مقاومت سوریه و لبنان و عراق را بِکشد، باکی نیست چه آن که یاران سیدالشهدا(ع) این بار هم با همه اعتقاد و توانشان به میدان آمده اند و ندا سر می دهند که اگر هزاران بار نیز در این راه کشته شویم ، دست از آرمان هایمان بر نخواهیم داشت.

به راستی همین است پیام استراتژیک جبهه مقاومت اسلامی در منطقه که امروز کانون الهام بخش آن جمهوری اسلامی ایران می باشد به همه سران کفر و شرک و نفاق که هر چقدر بر حمایت خود از تکفیری ها بیفزایید فرزندان معنوی خمینی و خامنه ای ، هراسی در مقابله با شما و نوچگانتان به خود راه نمی دهند و انشاالله که پیروزی از آن جبهه حق است و این وعده تخلف ناپذیر الهی است که خون شهید برکتی برای حق مداران و مایه رسوایی باطل گرایان است.

عصر امروز ( سه شنبه) شهیدی دیگر از این قافله مظلوم اما سرافراز در شهر کریمه اهل بیت(ع) تشیع می شود؛ شهید روحانی سید محمد موسوی ناجی که فخر همه ماست و انشاالله در محضر اجداد طاهرینش شفیع همه ما باشد.

سید محمد مهدی موسوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha