شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 356194
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
بانوان

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از برگزاری گردهمایی بزرگ بانوان و دختران در اولین روز از دهه کرامت مصادف با ولادت با سعادت حضرت معصومه( س) در مرکز استان و شهرستانهای لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سرهنگ پازدار، امروز در جلسه شورای هماهنگی برنامه های دهه کرامت که در بیت امام جمعه برگزار شد با اشاره به اینکه سپاه پاسداری از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و صیانت از آنها را به عهده دارد گفت:فرماندهان،مدیران و بخشهای فرهنگی تمام تلاش خود را برای برگزاری پرشور جشن های دهه کرامت به کار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند افزود:اجرای برنامه بسیجیان همراه با ائمه جماعات و فعالان مساجد از دیگر برنامه های دهه کرامت و هفته مساجد است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در دهه کرامت امید می رود با تبلیغ و اطلاع رسانی در بین مردم کمک ها برای ساخت زائر سرای لرستانی ها نیز جمع آوری شود تصریح کرد:در این میان نقش رسانه ها خصوصا رسانه ملی برای اطلاع رسانی و تبلیغ برنامه های دهه کرامت و هفته مساجد ضروری است.

در ادامه این جلسه ، دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) هم با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ اهل بیت( ع) راهکاری مناسب برای خنثی کردن نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب است بیان داشت:سال گذشته با برگزاری باشکوه جشن های زیر سایه خورشید حول محور پرچم متبرک امام رضا(ع) و خدام حرم توانستیم برنامه های متنوعی را در استان برگزار نماییم.

میثم کشکولی، با اشاره به اینکه حضور در مساجد ،بقاع متبرکه و امامزادگان،حضور در منازل شهدا و جانبازان،خانه های سالمندان و حضور در جمع زندانیان و کودکان بی سرپرست نیز از دیگر برنامه های این نهاد در سال گذشته بود خاطر نشان کرد:سال گذشته نزدیک به ۱۰۰هزار نفر در برنامه های دهه کرامت در استان لرستان شرکت داشتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه توسل و زیارت راهی برای ترویج مذهب شیعی است گفت:باید تلاش کنیم که فرهنگ اهل بیت(ع) در جهان نشر و گسترش دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha