چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 357474
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
حجت الاسلام جزایری ، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه امام خامنه‌ای اهواز گفت: امروزه بسیاری از مطالب در بستر فضای مجازی عرضه می‌شود؛ از این رو ضرورت حضور طلاب در این مراکز به شدت احساس می شود.

حجت‌الاسلام سید علی جزایری، مدیر مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز،  با اشاره به تجهیز کتابخانه این مدرسه، گفت: این کتابخانه دارای بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب بوده و اقدامات انجام شده جهت تجهیز آن با رویکرد کمک به فعالیت‌های پژوهشی طلاب صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام جزایری، از ضرورت گسترش فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌های علمیه کشور خبر داد و گفت: اهمیت دادن به پژوهش و ایجاد بسترهای لازم برای تحقق آن موجب شکوفایی بیش از پیش حوزه‌های علمیه خواهد شد.

وی راه‌اندازی و تجهیز مرکز رایانه‌ای در مدرسه علمیه را در راستای کمک به فعالیت‌های پژوهشی طلاب عنوان کرد و بیان داشت: امروزه بسیاری از مطالب در بستر فضای مجازی عرضه می‌شود؛ از این رو ضرورت وجود چنین مرکزی در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای احساس می‌شد.

مدیر مدرسه امام خامنه‌ای ادامه داد: در راستای تقویت فضای پژوهشی و استفاده بهینه از فضای رسانه‌ای و سایبری، مکانی به عنوان مرکز رایانه‌ای اختصاص داده شد و امکانت سخت افزاری جدیدی به این مجموعه اضافه گردید.

حجت‌الاسلام جزایری، در پایان، استفاده و حضور نظام‌مند طلاب در فضای سایبری را دارای فواید بسیاری دانست و گفت: این اقدام سبب می‌شود تا علاوه بر آشنایی طلاب با جریان‌های نو و افکار جدید، این بخش از عرصه فعالیت علمی حوزه خالی نماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha