چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان خوزستان،آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره علامه حلی حوزه این استان را ۳۰ آذرماه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نخستین نشست شورای جشنواره علامه حلی استان خوزستان، عصر امروز با حضور رؤسای حوزه برادران و خواهران خوزستان، با محوریت بررسی و زمان بندی اجرای جشنواره استانی علامه حلی در خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه استان خوزستان، در این جلسه با تأکید بر اینکه برگزاری اینگونه جشنواره تأثیر بسزایی در ارتقاء سطح پژوهشی طلاب دارد، اظهارداشت: لازم است تدابیر ویژه ای برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن اتخاذ شود تا إن شاءالله شاهد پویایی هرچه بیشتر آن باشیم.

وی با بیان این که زمان دریافت آثار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود، گفت: حجت الاسلام افضلی، معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان، به عنوان دبیر جشنواره استانی علامه حلی، انتخاب و معرفی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با بیان این که مهلت دریافت آثار تا سی ام آذرماه خواهد بود، گفت: از سی ام آذر تا اول فروردین ۹۵ گروه های ده گانه علامه حلی، به بحث و بررسی آثار ارسالی شرکت کنندگان پرداخته و در نهایت نیز اختتامیه مرحله استانی آن اول مهرماه ۹۵ برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان، در پایان، با تأکید بر تقویت فعالیت های پژوهشی مدارس علمیه خوزستان، بیان داشت: خوزستان جزء معدود استان های کشور است که مجوز برگزاری جشنواره علامه حلی استانی را دریافت نموده است که برگزاری استانی این جشنواره می تواند در شناسایی استعدادهای پژوهشی کمک شایانی به مدیریت استان نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha