یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان، نفوذ استکبار جهانی را بارزترین عامل شکست ملت ها دانست و تاکید کرد: مردم انقلابی و نیروهای مسلح ایران اجازه طمع ورزی به دشمنان به ویژه آمریکا را نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان، جنگ تحمیلی را جنگ نابرابر زورگویان دنیا علیه مردم ایران اسلامی خواند و گفت: ۳۱شهریورر یادآور هجوم ارتش بعث علیه ملت ایران اسلامی است و هدف از این جنگ نابرابر، نابودی اسلام و انقلاب نوپای ایران اسلامی بود.

وی، هشت سال مقاومت ملت ایران اسلامی را مملو از درس ها و عبرت ها دانست و بیان داشت: دفاع مقدس و ایثار رزمندگان، ارزش های دینی، مهر و عاطفه و اخوت و برادری را در بین مردم به اثبات رساند و به دنیا نشان داد جوانان این آب و خاک همواره در دفاع از کیان انقلاب آماده اند.

امام جمعه خرم آباد، عزت و قتدار ایران را از دستاوردهای ۸سال دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: امروز نیز دشمن با نفوذ فکری، سیاسی و فرهنگی میدان دیگری از مبارزه علیه ملت مقاوم ایران اسلامی را باز کرده که در این زمینه نیز جوانان انقلابی باید بصیر و هوشیار باشند و با عزمی راسخ با دشمن بجنگند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی ادامه داد: دشمن سعی دارد عناصر خود را به درون کشور نفوذ دهد، لذا مسئولان و مردم باید متوجه خطرات کینه توزانه دشمنان باشند و اجازه دخالت را به آنها ندهند.

وی با اشاره به این که نفوذ استکبار جهانی بارزترین عامل شکست ملت هاست، ابراز داشت: اگر دشمن بتواند در مراکز تصمیم گیری و حساس کشور نفوذ کند، آن روز، روز شکست ملت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که هدف دشمن تضعیف استقلال و خودکفایی ملت ایران است، گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد نفاق و دو دستگی در کشور است، اما با درایت ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، نقشه های شوم و توطئه های دشمنان در نطفه خفه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به این که سخنان رهبر معظم انقلاب برای همگان فصل الخطاب است، یادآور شد: دشمن به خوبی می داند که مردم ایران اسلامی همواره مطیع اوامر ولی فقیه هستند.

وی در پایان با اشاره به این که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به سلاح تقوا و خداترسی مجهز هستند، تصریح کرد: امروز ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی، بسیجیان و عشایر دلاور اجازه طمع ورزی به دشمن را نخواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha