دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پازدار - سپاه لرستان

حوزه / معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ جهاد و شهادت و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، از سوی طلاب و روحانیون بسیجی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، سرهنگ پازدار، ظهر امروز در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش برجسته روحانیون در دوران دفاع مقدس، گفت: طلاب و روحانیون بسیجی، در ایام هفته دفاع مقدس به تبلیغ و ترویج دستاوردهای آن دوران غرور آفرین خواهند پرداخت.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با تاکید بر ضرورت صیانت از ارزش ها و نهادینه سازی فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه، افزود: تقویت روحیه ی ایثار و شهادت در بین مردم و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس از مهمترین اهداف تبلیغی طلاب و روحانیون بسیجی می باشد.

*بهره مندی فرماندهان نظامی از رهنمودهای عالمان دین

وی ادامه داد: در ایام هفته دفاع مقدس، فرماندهان و یگان های نظامی استان لرستان با علما و ائمه جمعه استان دیدار می کنند و ضمن تجدید پیمان با ولایت و رهبری، از نظرات ارزشمند عالمان دین بهره مند خواهند شد .

پازدار تصریح کرد: هفته ی دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های فرزندان این مرزو بوم است و باید در راستای انتقال ارزش های آن به نسل جوان جامعه برنامه ریزی های گسترده ای انجام شود.

*اجرای طرح "آبروی محله، افتخار کوچه ها"

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به این که برنامه ریزی برای اجرای 100 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در استان انجام شده است، به اجرای طرح "آبروی محله، افتخار کوچه ها" اشاره و خاطر نشان کرد: این طرح با هدف پاسداشت ایثارگری های شهدا و تجلیل از خانواده های صبور آنان، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha