پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت‌‌الاسلام طیبی فر

حوزه/ فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام صادق(ع) گفت: رهبر معظم انقلاب از سال های گذشته نسبت به خطر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هشدار داده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر شامگاه دوشنبه در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز نیز جنگ ادامه دارد، اظهار داشت: امروز جبهه ها، اسلحه، سنگر، و خاکریز تغییر کرده است و هرکدام نیاز به شناخت دارند.

وی بر لزوم هوشیاری طلاب نسبت به جنگ نرم تاکید کرد و گفت: امروز سنگر، اسلحه، موشک و بمب شیمیایی دشمن در قالب جنگ نرم علیه ملت به کار گرفته می شود.

فرمانده تیپ رزمی تبلیغی امام صادق(ع) با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری بر ضرورت هوشیاری نسبت به جنگ نرم دشمنان، گفت: رهبر معظم انقلاب از سال های گذشته نسبت به خطر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هشدار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در بخش دیگری از سخنان خود با با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ابراز داشت: بسیجیان امشب برای پاسداشت هشت سال دفاع مقدس در این مکانی که مبدا و استمرار انقلاب اسلامی است، گردهم آمده اند.

وی در پایان بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس تاکید کرد  و گفت: ان شاالله همیشه نسبت به دفاع اهتمام داشته باشیم و به ایفای وظیفه شایسته خود در دوران انقلاب ادامه دهیم و سنگربان خوبی برای نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/313/33

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha