شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز تحقیقات مجلس

حوزه/ مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی بر این باور است این ماجرا در نتیجه بی تدبیری و عدم مسوولیت پذیری مجریان سعودی حج به قوع پیوست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در پی فاجعه تلخ منا بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است:

حوادث تلخ و تاسف بار سرزمین منا و رمی جمرات در روز عید قربان باعث درگذشت و مصدومیت خیل عظیمی از ضیوف الرحمان و زائران حرم امن الهی شده است و متاسفانه عیدقربان امسال، قربانگاه زائران عزیز از کشورهای مختلف اسلامی خصوصا کشور عزیزمان ایران شده است.

مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار تاسف و تاثر شدید از این حادثه دردناک که موجبات حزن و اندوه تمام مسلمین جهان به ویژه مردم شریف کشورمان را فراهم آورد بر این باور است این ماجرا در نتیجه بی تدبیری و عدم مسوولیت پذیری مجریان سعودی حج به قوع پیوست.

در ادامه آمده است: ما ضمن محکومیت این حوادث دردناک، به محضر حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری‌«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»‌، خانواده‌های قربانیان و به‌ویژه به عموم مردم شریف عزادار ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده، برای درگذشتگان غفران و علو درجات، برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha