جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صادق صادقی جامعه مدرسین

حوزه/ مسئول اجرایی هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین گفت: رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه و سخنگوی دولت میهمانان ویژه روز دوم اجلاسیه هفتم خواهد بود.

حجت الاسلام سید صادق صادقی در حاشیه هفتیمن اجلاسیه جامعه مدرسین«حوزه» در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری حوزه به ساری، اظهار داشت: نشست عمومی هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین، ظهر فردا با حضور میهمانان ویژه متشکل از شخصیت های حوزوی و کشوری برگزار می شود.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله آملی لاریجانی و دکتر نوبخت سخنگوی دولت، به عنوان سخنرانان ویژه این اجلاسیه خواهند بود

مسئول اجرایی اجلاسیه هفتم در ادامه با یادآوری این مطلب که اجلاسیه های جامعه مدرسین هر دو سال یک بار به صورت سراسری و یا منطقه ای برگزار می شود، گفت: معاونت جامعه و روحانیت جامعه مدرسین با توجه به ماهیت فعالیت خود، برگزاری اجلاسیه در مناطق را به هیئت رئیسه پیشنهاد می دهد و پس از تصویب، مقدمات برگزاری برنامه ها فراهم می شود که در همین زمینه برای برگزاری اجلاسیه هفتم از چندین ماه قبل برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا بیش از 200نفر از علما و فضلای هر استان، در قالب کمیسیون هایی، مباحث و مشکلات منطقه و کشور را بررسی و به اجلاسیه ارائه می دهند.

حجت الاسلام صادقی یادآور شد: نشست عمومی هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین، فردا با حضور بیش از 800نفر از علمای سه استان مازندران، گیلان و گلستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha