جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدی گلپایگانی

حوزه/ مسئولان متکبر سعودی کارنامه بسیار سیاهی را برای خود ثبت کردند، آنها نه تنها با شیعیان بلکه با تمام مسلمانان جهان مشکل دارند و با اسلام دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» به ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، صبح امروز در هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین، در ساری، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به اعضای این اجلاسیه، اظهار داشت: نقش رهبری همواره در بزنگاه ها مشخص می شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: در فاجعه اخیر منا که تعداد زیادی از حجاج، بر اثر بی کفایتی آل سعود جان خود را از دست دادند، مشاهده کردیم که دولت بی کفایت سعودی حتی حاضر نبود پیکر جان باختگان را به ایران تحویل دهد، اما مقام معظم رهبری با سخنرانی قاطع خود، به صورت جدی به آنها هشدا ر داد.

وی افزود: مسئولان متکبر سعودی کارنامه بسیار سیاهی را برای خود ثبت کردند، آنها نه تنها با شیعیان بلکه با تمام مسلمانان جهان مشکل دارند و با اسلام دشمن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی تصریح کرد: تفکر وهابی گری در آل سعود کاملا مشخص بوده و ایهنا پیشتیبان داعش و گروه های تروریستی در منطقه هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: نام اصلی سرزمین عربستان، حجاز است و اضافه شدن عبارت سعودی به آن، ترفندی بود از جانب انگلیس و دشمنان اسلام بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در ادامه با اشاره به مسئله مذاکره با آمریکا، گفت: این که مقام معظم رهبری گفتند "با آمریکا مذاکره نمی کنیم" به دلیل آن است که پرونده آمریکا سیاه است و آنها درصدد نفوذ هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید دستاورد های انقلاب را برای مردم بیان کنند و بگویند قبل از انقلاب در ایران چه اوضاعی بوده و امروز چه اوضاعی حاکم است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha