پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوبخت

حوزه/ سخنگوی دولت با تاکید بر این که سیاست خروج از رکود و کاهش تورم برنامه اصلی دولت است، گفت: رئیس جمهور، تربیت یافته حوزه است و توانسته با استفاده از آموخته های دینی، در اداره کشور گام های ارزشمندی بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ساری، دکتر نوبخت، پیش از ظهر امروز با حضور در هفتیمن اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین، در جمع علمای استان های مازندران، گیلان و گلستان حضور به بیان گزارشی از عملکرد دولت در بخش های مختلف پرداخت.

وی در همین زمینه از آغاز برنامه ششم توسعه از ابتدای سال آینده اشاره کرد و افزود: یکی از بخش های مهم برنامه ششم توسعه، برنامه های فرهنگی است که در این زمینه از تمام روحانیون می خواهیم هم در این عرصه و هم در بخش های مختلف، دولت را یاری نماید.

سخنگوی دولت به برگزاری این اجلاسیه اشاره و گفت: امیدورایم مصوبات کمیسیون های این اجلاسیه برای اداره بهتر کشور در اختیار دولت قرار گیرید.

نوبخت همچنین تصریح کرد: از آن جا که حجت الاسلام والمسلمین روحانی، تربیت یافته حوزه است، توانست با استفاده از آموخته های دینی، در راستای اداره کشور گام های ارزشمندی بردارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: نرخ تورم طی فعالیت دولت از 40درصد به15درصد کاهش یافته، البته دولت موظف است تورم را به کمتر از این عدد برساند.

وی با تاکید بر این که سیاست خروج از رکود و کاهش تورم برنامه اصلی دولت است، ابراز داشت: هر چند عربستان طی چند روز اخیر نرخ نفت خام خود را افزایش داد: اما دولت علی رغم کمبود بودجه، برای اداره کشور بسیار مصمم است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha