پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از صدور حکم اعدام شیخ نمر از سوی دادگاه عربستان، گفتند: دشمن ترین دشمن ما، حکام عربستان سعودی است که به خود رنگ مذهب داده و نوکری آمریکا و صهیونیست را می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معظم له پیش از ظهر امروز در دیدار خانم دکتر خزعلی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت امام سجاد(ع)، با انتقاد از صدور حکم اعدام شیخ نمر از سوی دادگاه عربستان، خاطرنشان ساختند: دشمن ترین دشمن ما، حکام عربستان سعودی است که به خود رنگ مذهب داده و نوکری آمریکا و صهیونیست را می کند.

این استاد درس خارج فقه حوزه با بیان این که این اقدام  آل سعود در راستای خوش خدمتی به سردمداران استکبار است تصریح کردند: اگر 5 نفر همچون سیدحسن نصرالله در کشورهای منطقه داشتیم، پیشرفت های بسیاری کرده و با مشکلات کمتری در دنیای اسلام مواجه بودیم.

ایشان در ادامه بیان داشتند:  ارائه گزارش جنابعالی از وضعیت فرهنگی موجود کشور، نشان از دلسوزی شماست که قابل ستایش است.

قوای سه گانه برای حل مشکلات تلاش کنند

معظم له  ابراز داشتند: برای رفع مشکلات موجود کشور، باید قوای سه گانه وارد عمل شده و با همکاری و تعامل این معضلات را ریشه کن کرد.

این مرجع تقلید با تأکید بر همصدایی تمام دستگاه های مسئول، خاطرنشان ساختند: دولت، قوه قضائیه، مجلس، بسیج، صدا و سیما، رسانه های گروهی و ... باید یک صدا شده و با اتحاد و همدلی مشکلات موجود را مرتفع نمایند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: متأسفانه انتقادات ما از رسانه های گروهی کمتر منعکس شده و با همدلی و وحدت می توان مشکلات را حل نمود.

این استاد درس خارج حوزه بیان داشتند: در دنیایی زندگی می کنیم که به خرد جمعی، وحدت و همکاری نیاز داشته و بدون آن نمی توان بر مشکلات فائق آمد.

معظم له اظهار داشتند: با تک روی کاری به پیش نخواهد رفت و نیاز به عزم و تصمیم جمعی برای پیشرفت داریم.

ایشان ابراز داشتند: اگر وحدت و انسجام در میان قوای سه گانه وجود نداشته باشد، مشکلات حل نخواهد شد.

همچنان از مردم دیرکرد بانکی دریافت می شود

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: متأسفانه برخی فکر می کنند که قدرت در دست روحانیت است؛ اما چند سال است که به عنوان مثال؛ دیرکرد بانکی را حرام اعلام کردیم؛ اما متأسفانه از مردم دریافت شده و به سخنان ما گوش نمی دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha