یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ امام جمعه سمنان با تاکید براینکه آل سعود با اعدام شیخ نمر ریشه خود را می خشکاند، گفت: آل سعود برای نجات از منجلاب اعمال خود دست به هر اقدامی می زند، ولی این تلاش ها جز اینکه آنها را بیشتر در گرداب فرو ببرد ، نتیجه دیگری ندارد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری «حوزه» با محکوم کردن صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط دولت عربستان،اظهارداشت: دولت عربستان با بهانه واهی اقدام به دستگیری این روحانی برجسته کرده  و او را زندانی نموده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، اعدام شیخ نمر را دیووانگی محض دانست و افزود: عربستان سعودی می‌داند چنین اقدام نسنجیده ای تبعات سنگینی به‌دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عربستان امروز در منجلاب اعمال خود گرفتار شده است،بیان داشت: عربستان امروز برای نجات از  این منجلاب دست به هر اقدامی می زند، ولی این تلاش ها جز اینکه آل سعود را بیشتر در گرداب فرو ببرد ، نتیجه دیگری ندارد.

این استاد حوزه، با تاکید براینکه عربستان با اقداماتش تیشه به ریشه خود می زند، تصریح کرد: امروز ریشه آل سعود که در واقع همان آل یهود هستند، شکننده و ضعیف شده است و ان شاءالله به زودی قطع خواهد شد.

امام جمعه سمنان، با محکومیت دوباره اقدام آل سعود، خاطرنشان ساخت: هم اکنون دولت این کشور در بین مسلمانان جایگاهی ندارد و اگر بخواهد این اقدام را هم انجام دهد قطعا منفورترخواهد شد.

وی  در پایان  با تاکید بر اینکه امروز دولت جمهوری اسلامی باید از تمام پتانسیل های اسلامی و بین المللی برای جلوگیری  اعدام احتمالی شیخ نمر استفاده کند، یادآور شد: علما و طلاب هم باید ضمن بیان واقعیت و ذات آل سعود، با تجمع و اعتراض این اقدام را محکوم نمایند.

انتهای پیام 18/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha