دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
ربانی

حوزه/رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که توزیع روحانیون در سراسر کشور باید متناسب باشد، گفت: تمرکز روحانیون در یک نقطه به مصلحت حوزه و نظام نیست، لذا باید به این مهم توجه جدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی، شامگاه دوشنبه، در نشست صمیمی با مدیران و اساتید مدارس علمیه شهرکرد، با اشاره به بازدید تمام مدارس استان توسط مرکز خدمات حوزه، گفت: امیدواریم که این حضور اثر خود را در ایجاد انگیزه در بین طلاب و روحانیون استان بگذارد و سبب شود که با روحیه بهتری کار را دنبال کنند.

وی بیان کرد: روحیه همکاری و وحدت بین مدیران و مسئولین حوزوی استان و این که با اخلاص و صفای باطن در کنار هم قرار دارند، قابل تقدیر است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با بیان این که خدمات این مرکز باید هدفمند و هماهنگ با اهداف حوزه باشد، افزود: مأموریت مرکز خدمات حمایت از رسالت و مأموریت حوزه ع و روحانیت است.

وی تصریح کرد: در ارائه خدمات، تفاوتی بین طلاب و روحانیونی که ممتاز هستند و نقش بیشتری را در حوزه ایفا می‌کنند، با دیگر حوزویان در نظر گرفته می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به این که امروز روحانیت وظیفه‌ای سنگین‌تر از گذشته داشته و تا انجام رسالتش فاصله بسیاری دارد، گفت: باید توزیع روحانیون در سراسر کشور متناسب باشد و مسئولین حوزوی که در این زمینه نقش دارند، به این مسئله توجه کنند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: در یک نقطه به مصلحت حوزه و نظام  نیست، لذا باید به این مهم توجه جدی شود.

وی خطاب به مدیران مدارس و اساتید با بیان این که شما سرمایه بزرگی دارید و باید قدر آن را بدانید، گفت: شما مخلصانه به سربازان ولی‌عصر(عج) خدمت می‌کنید و مطمئن باشید که عنایت امام زمان(عج) نصیب شما خواهد شد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha