دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سبک زندگی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) فلاورجان گفت:‌ تعامل بین حوزه علمیه و دستگاه های فرهنگی و خدماتی موجب گسترش معارف اسلامی و حرکت بر اساس دستورات دینی می شود.

حجت الاسلام مشتاقی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، به برنامه های مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان فلاورجان اشاره کرد و اظهارداشت: در طول سال تحصیلی کلاس اخلاق با حضور اساتید کشوری و استانی برگزار و در جهت تقویت جنبه اخلاقی طلاب کار می شود.

وی افزود: قرائت ادعیه، شرکت در نماز جمعه و برگزاری نشست های هم اندیشی در خصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی از برنامه های فرهنگی حوزه علمیه ویژه طلاب است.

مدیر مدرسه  علمیه امام خمینی(ره)  فلاورجان با اشاره به تعامل و همکاری بین ادارات و نهادهای شهرستان و حوزه علمیه تصریح کرد:تعامل بین حوزه علمیه و دستگاه های فرهنگی و خدماتی موجب گسترش معارف اسلامی و همچنین حرکت بر اساس دستورات دینی  می شود.

وی ادامه داد: حوزه علمیه آمادگی همکاری با دستگاه های اداری و خدماتی شهرستان برای ترویج معارف اسلامی و تبلیغ دینی را دارد.

حجت الاسلام مشتاقی اضافه کرد: در حال حاضر اعزام طلاب پایه سوم به بالا در مدارس شهرستان برای اقامه نماز با توجه به تعامل بین حوزه  علمیه و آموزش و پرورش وجود دارد.

وی در خصوص همایش علامه فاضل هندی گفت: این همایش در گذشته برنامه ریزی شده اما تاکنون برگزار نشده که برای برگزاری آن در حال رایزنی و صحبت با مسئولان هستیم که با تامین بسترهای لازم این همایش برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha