سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زمانی

حجت الاسلام والمسلمین زمانی معاون بین الملل حوزه به منظور آشنایی طلاب لرستانی با وظایف این معاونت در جمع طلاب مدارس علمیه استان لرستان حضور یافت.

حجت الاسلام سید باقر موسوی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» با اعلام این خبر گفت:  معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور امروز در خرم آباد، در جمع طلاب مدرسه صادقیه حضور یافت و  به تشریح وظایف این معاونت پرداخت و بر یادگیری زبان بین الملل برای تبلیغ دین در عرصه های جهانی تاکید کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، با اشاره به اینکه در سفر دو روزه مسئولان معاونت بین الملل حوزه دو نفر از اساتید و مسئولان این معاونت نیز حضور دارند افزود:حجت الاسلام والمسلمین مشفقی پور از مدارس علمیه کوهدشت،نورآباد،پلدختر و الشتر بازدید خواهد کرد و حجت الاسلام ضیایی نیز در این سفر از مدارس ولیعصر(عج)، امام جعفر صادق(ع) بروجرد،مدارس دورود و ازنا و همچنین مدرسه خواهران محدثه بروجرد بازدید به عمل خواهند آورد.

وی گفت: تاکید بر ضرورت آموزش زبان های خارجی جهت تبلیغ در جهان و همچنین شرح وظایف معاونت بین الملل حوزه از مهمترین اهداف این بازدیدها می باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه آموزش زبان عربی در مدارس علمیه استان اجباری است بیان داشت:در این برنامه طلاب از پایه ۲شروع به فراگیری زبان عربی می نمایند و تا پایان پایه ۶ باید مکالمه به زبان عربی را آموخته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha